چطوری میشهفناوری

در چند مرحله سریع به جدول زمانی Google Maps خود در رایانه شخصی دسترسی پیدا کنید

در چند مرحله سریع به جدول زمانی Google Maps خود در رایانه شخصی دسترسی پیدا کنید


خوانندگان به پشتیبانی از گزارش ویندوز کمک می کنند. در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

Tooltip Icon

صفحه افشای ما را بخوانید تا دریابید که چگونه می‌توانید به گزارش Windows کمک کنید تا تیم تحریریه را حفظ کند بخوانید بیشتر

اگر به خط زمانی Google Maps خود در رایانه شخصی دسترسی دارید، می‌توانید سفرهای گذشته خود را مرور کنید یا از مسیر. تمام این اطلاعات، از جمله مکان‌هایی که بازدید کرده‌اید، مسیرهایی که طی کرده‌اید و حتی مدت زمان سفرتان را ذخیره می‌کند. 

با این حال، این ویژگی دیگر در نسخه دسکتاپ موجود نیست، اما می‌توانید از طریق کنترل‌های فعالیت به تنظیمات آن دسترسی داشته باشید. برای دسترسی به آن در رایانه شخصی خود، باید یک شبیه ساز Android نصب کنید و سپس Google Maps را دانلود کنید.

من مراحل را نشان خواهم داد، پس بیایید شروع کنیم!

نحوه دسترسی به جدول زمانی Google Maps خود در رایانه

این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

  1. مرورگر خود را باز کنید و BlueStacksرا جستجو کنید . روی سایت کلیک کنید و روی دانلود ضربه بزنید.
BlueStacks
  1. هنگامی که آن را دانلود و بر روی رایانه شخصی خود نصب کردید، Google Maps را جستجو کنید، سپس روی Play on App Player ضربه بزنید.
Play on App Player
  1. به فروشگاه Play هدایت خواهید شد. ایمیل و رمز عبور خود را برای ورود به سیستم اضافه کنید و سپس منتظر بمانید تا برنامه دانلود شود.
Log into Play Store
  1. پس از دانلود Google Maps، آن را اجرا کنید و روی تصویر نمایه یا حروف اول ضربه بزنید.
Click your profile picture
  1. خط زمانی خود رااز منو انتخاب کنید.
  2. d8afd8b1 da86d986d8af d985d8b1d8add984d987 d8b3d8b1db8cd8b9 d8a8d987 d8acd8afd988d984 d8b2d985d8a7d986db8c google maps d8aed988d8af d8afd8b1 66bdcbb96ee7d< /figure>
    1. اگر قبلاً از Google Maps استفاده کرده اید، سفرهای گذشته شما در جدول زمانی شما در دسترس خواهد بود. تاریخ و ماه را انتخاب کنید و نمایش داده می‌شوند.
    Timeline

    اما، توجه داشته باشید که استفاده از برنامه‌های Android روی دسک‌تاپ می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، به‌ویژه اگر رایانه شخصی شما از صفحه لمسی پشتیبانی نمی‌کند.

    در حالی که نمی‌توانید مستقیماً به خط زمانی Google Maps خود در رایانه شخصی خود دسترسی پیدا کنید، همچنان می‌توانید سفرهای گذشته خود را با استفاده از شبیه‌ساز Android مانند BlueStacks مشاهده کنید. مراحل بالا به شما کمک می کند نقشه های گوگل را نصب کنید و مانند گوشی خود به جدول زمانی خود نگاه کنید. 

    به‌علاوه، می‌توانید یاد بگیرید که اندازه گیری فاصله، قیمت عوارض را ببینید و چرخش نقشه های شما.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا